رندرهای آیفون SE 4 خبر از طراحی آیفون 14 می دهند!

در روزهایی که کمپانی اپل در حال کار کردن روی نسل چهارم گوشی‌های آیفون سری SE است، تقریبا مطمئن هستیم که در بخش صفحه نمایش آن از پنل OLED استفاده شده است که این اتفاق برای سری ارزان‌تر گوشی‌های سامسونگ تا به امروز اتفاق نیافتده بود، و این اولین بار است.

رندرها و تصاویریکه از CAD به دست رسیده، نشان می‌دهد که آیفون SE 4 شباهت زیادی از لحاظ طراحی پنل جلویی با آیفون 14 دارد. تقریبا همان صفحه نمایش و همان نحو بریدگی و انحنا، اما با پنل پشتی‌ای که تنها به یک دوربین مجهز شده است. در واقع برای پنل جلویی اپل تمایل داشته تا از طراحی آیفون 14 استفاده کند، اما برای پنل پشت به این رویکرد اعتقاد نداشته و از همان طراحی آیفون SE سال 2022 استفاده کرده است.

در میان اخباری که در مورد آیفون اس ایی 4 به بیرون درز پیدا کرده، خبری درمورد کیفیت و رزولوشن دوربین گفته نشده است. در حقیقت این ناگفته باعث ایجاد فکر و گمان‌های زیادی شده که آیا اپل همچنان قصد دارد برای آیفون جدید سری SE از همان دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده کند، یا فکرهای دیگری مبنی بر قرار دادن حالت Night mode و ویژگی‌های بهتر دارد….

  بهترین گوشی های میان رده

یک سری عکس هم در ارتباط با لبه کناری و دکمه‌های تعبیه شده برای آیفون SE 4 از CAD به بیرون آمده که اعتبار عکس‌ها شک برانگیز هستند، زیرا در عکس‌ها خبری از دکمه اکشن باتن و Mute Switch در کنار کلیدهای کم و زیاد کردن صدا نیست. با توجه به اینکه سری جدید آیفون se قرار است در سال 2025 معرفی شود، ما هم منتظر هستیم تا زودتر صحت یا غلط بودن خبر را متوجه شویم.

ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا