روابط عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همگام با هدف استراتژیک ایرانسل که حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه (Telco) به شرکت فناوری محور (Techco) است و به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران»، – روابط عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همگام با هدف استراتژیک ایرانسل که حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه (Telco) به شرکت فناوری محور (Techco) است و به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران ، در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه ها را بیش از پیش تقویت کند و برنامه های ایرانسل در کمک به ایجاد زیست بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسئولیت های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.
دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران ، نشان ویژه مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی را به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد.
ایرانسل در این جشنواره، همچنین تندیس زرین 6 ستاره سرآمد روابط عمومی ایران را دریافت کرد.
به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، عصر امروز شنبه 12 اسفند 1402، مراسم پایانی دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، با حضور دکتر محمدمهدی ب