سفر 20 اینفلوئنسر چینی به ایران

پروژه «ایران سلام» با چهار موضوع طبیعت و تنوع اقلیمی، تاریخی و فرهنگی، جاده ابریشم و خوراک در 12 استان کشور با لحاظ کردن تکراری نبودن مسیرها و جاذبه ها برای اینفلوئنسر های چینی برنامه ریزی و برگزار شده است.

– مسلم شجاعی گفت: پروژه ایران سلام با چهار موضوع طبیعت و تنوع اقلیمی، تاریخی و فرهنگی، جاده ابریشم و خوراک در 12 استان کشور با لحاظ کردن تکراری نبودن مسیرها و جاذبه ها برای اینفلوئنسر های چینی برنامه ریزی و برگزار شده است.

سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری چهار تور آشناسازی با عنوان پروژه سلام ایران و به دنبال آن، سفر 20 اینفلوئنسر جوان چینی به کشور خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسلم شجاعی گفت: پروژه ایران سلام با چهار موضوع طبیعت و تنوع اقلیمی، تاریخی و فرهنگی، جاده ابریشم و خوراک در 12 استان کشور با لحاظ کردن تکراری نبودن مسیرها و جاذبه ها برای اینفلوئنسرهای چینی برنامه ریزی و برگزار شده است.

  فیلم| طبیعت زیبای برفی منطقه سربند

  او با بیان اینکه 20 اینفلوئنسر چینی با بیش از 60 میلیون دنبال کننده با سفر به مناطق مختلف کشورمان محتوا تولید می کنند، گفت: با توجه به سلیقه های مختلف گردشگران، مقاصدی با محصولات و توانمندی های متنوع برای گروه های چینی برنامه ریزی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا