بهترین پاوربانک 30000 میلی آمپر ساعت

تامین انرژی گوشی هوشمند یکی از دغدغه اساسی افرادی است که ساعات زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنند. پاور بانک به عنوان وسیله جانبی برای گوشی محسوب می‌شود که می‌تواند انرژی مورد نیاز دستگاه را بدون پریز تامین کند. پاور بانک‌ها در ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند و با توجه به آن از امکانات متفاوتی نیز برخوردار شده‌اند. در ادامه قصد معرفی پاور بانک‌های بالای 30000 میلی‌آمپر ساعت را داریم. پاور بانک‌هایی با ظرفیت 30000 میلی‌آمپر ساعت می‌توانند به راحتی چندین بار انرژی شارژ گوشیتان را فراهم کنند.

مشاهده موجودی و قیمت انواع پاور بانک با ظرفیت سی هزار میلی آمپر ساعت: پاور بانک 30000

بهترین پاوربانک 30000 میلی آمپر ساعت

اکثر پاوربانک‌های قرار گرفته در این لیست پورت‌های متنوعی دارند که به شما این امکان را می‌دهند که دستگاه‌های مختلفی مانند اسپیکر، هندزفری، هدفون و غیره را شارژ کنید.

پاوربانک انرجایزر مدل UE30000PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

بهترین پاور بانک 30000 میلی آمپر

  • نشانگر LED
  • دکمه خاموش و روشن
  • امکان شارژ 4 دستگاه همزمان

پاور بانک انرجایز را می‌توان در دسته بهترین پاور بانک 30000 نام برد. این محصول با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد؛ بنابراین با هر سیستم عاملی که داشته باشید می‌توانید از این محصول نهایت استفاده را داشته باشید. پاور بانک انرجایز به سه درگاه ورودی Micro USB، USB Type-C و Lightning مجهز شده؛ همچنین سه درگاه خروجی USB Type-A و یک درگاه خروجی USB Type-C دارد که به شما امکان شارژ دستگاه‌های مختلف را می‌دهد. این محصول قدرتمند می‌تواند 4 دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند. در ضمن این نکته نیز قابل توجه است که از فناوری شارژ سریع 22.5 واتی نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند گوشی را در کمترین زمان ممکن کامل شارژ کند.

قیمت پاوربانک انرجایزر مدل UE30000PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک باسئوس مدل MINI JA X30 PPJAN-C ظرفیت 3۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

  • شارژ سه دستگاه به صورت همزمان
  • حداکثر توان 15 وات
  • پشتیبانی از فناوری محافظت از ولتاژ زیاد

پاور بانک باسئوس مدل MINI JA X30 یکی از خوش قیمت‌ترین مدل‌های قرار گرفته در لیست بهترین پاوربانک 30000 فست شارژ محسوب می‌شود. با استفاده از این پاور بانک قدرتمند می‌توانید محصولاتی مانند دوربین، گوشی هوشمند و سایر لوازم الکترونیکی را شارژ کنید. جنس در نظر گرفته شده برای بدنه پاور بانک از پلاستیک و پلی کربنات است و آن را در برابر آسیب و ضربه مقاوم می‌کند. پورت‌های متنوعی برای این دستگاه قرار داده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به سه درگاه ورودی Lightning، درگاه USB Type-C، درگاه Micro USB و دو درگاه خروجی USB Type-A و USB Type-C اشاره کرد. تنوع پورت‌های موجود روی این محصول به شما امکان شارژ دستگاه‌های متنوعی را می‌دهد؛ همچنین می‌توانید سه دستگاه را همزمان با این پاور بانک شارژ کنید. پشتیبانی از شارژ سریع با حداکثر توان 15 وات به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی‌هایتان را با سرعت بیشتری شارژ کنید. از دیگر قابلیت‌های برجسته این محصول محافظت در برابر نوسانات ولتاژ و جریان برق، پشتیبانی از فناوری Power Delivery، تخصیص هوشمند جریان و ولتاژ مناسب برای شارژ دستگاه‌های مختلف است.

  معرفی 10 تا از بهترین گوشی های میان رده شیائومی

پاوربانک باسئوس مدل mini ja x30 ppjan-c ظرفیت 3۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

  • محافظت از دستگاه در برابر ولتاژ زیاد
  • حداکثر توان 22.5 وات
  • امکان شارژ گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS

پاور بانک انرجایزر مدل UE30057PQ توان 22.5 واتی دارد که با ظرفیت بالای 30000 میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع مجهز شده است و عمر باتری زیاد را به دستگاه‌هایتان می‌دهد. این محصول خروجی USB Type-A و USB Type-C دارد و می‌توانید با استفاده از آن بیش از یک دستگاه را به طور همزمان شارژ کند. با استفاده از فناوری Power Delivery در نظر گرفته شده برای آن می‌توانید گوشی‌های آیفون را با بالاترین سرعت ممکن شارژ کنید. این پاور بانک به فناوری PowerSafe Management مجهز شده که از شارژ بیش از حد دستگاه‌های مورد نظرتان جلوگیری می‌کند و آسیبی به آن‌ها هنگام شارژ وارد نمی‌شود. انرجایزر برای این پاور بانک نشانگر LED در نظر نگرفته؛ اما چراغ‌های کوچک LED روی بدنه آن برای فهمیدن میزان شارژ دستگاه قرار گرفته است.

پاوربانک انرجایزر مدل ue30057pq ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک پاورولوجی مدل PPBCHA07 ظرفیت 30000 میلی آمپر

  • نمایشگر LED برای نشان دادن میزان شارژ پاور بانک
  • امکان شارژ مک بوک و سایر لپ‌تاپ‌ها
  • حداکثر توان 45 وات

پاور بانک پاورولوجی مدل PPBCHA07 را می‌توانیم به عنوان بهترین پاوربانک 30000 میلی آمپر ساعت معرفی کنیم. برای پاور بانک پاورولوجی یک پورت ورودی USB Type-C و درگاه‌های خروجی از نوع USB Type-A و USB Type-C در نظر گرفته شده که امکان شارژ کردن دستگاه‌های مختلفی از جمله لپ‌تاپ را برایتان فراهم می‌کند. نمایشگر LED قرار گرفته روی بدنه پاور بانک میزان شارژ دستگاه و فعال بودن قابلیت شارژ سریع را نمایش می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید به موقع متوجه اتمام شارژ آن شوید. جنس بدنه پاور بانک آن را مقابل ضربه و آسیب محافظت می‌کند. کابل USB Type-C به USB Type-C که همراه این محصول قرار دارد 90 سانتی متر است و می‌توانید تا فاصله دورتری از پاور بانک نیز از لپ تاپ و گوشیتان استفاده کنید. توان خروجی 45 واتی آن نیز به راحتی می‌تواند انرژی مورد نیاز اکثر دستگاه‌ها را تامین کند.

  بهترین لپ تاپ های بازار ایران (اسفند 1402)

پاوربانک پاورولوجی مدل PPBCHA07 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک هیسکا مدل QI-313PD ظرفیت 30000 میلی آمپر

  • داشتن کابل‌های خروجی روی پاور بانک
  • داشتن دو چراغ قوه
  • مناسب برای انواع گوشی و تبلت

بهترین پاوربانک 30000 متعلق به پاور بانک هیسکا مدل QI-313PD است. این پاور بانک 3 پورت خروجی مجزا به همراه 4 کابل مجزای خروجی دارد و شما را از به همراه داشتن کابل اضافی راحت می‌کند. روی بدنه پاور بانک دو عدد چراغ قوه قرار گرفته که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید؛ همچنین یک نمایشگر LED روی بدنه محصول برای دیدن وضعیت شارژ پاور بانک وجود دارد. جنس بدنه این پاور بانک از پلاستیک بهبود یافته شده ABS با قابلیت PC Fireproof است که در برابر آتش گرفتن و ضربه مقاومت دارد. با استفاده از فناوری‌ شارژ سریع Quick Charge 3.0 می‌توانید گوشی‌های هوشمندی که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند را در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ کنید. روی بدنه آن پلاستیکی به حالت کشویی قرار گرفته که می‌توانید هنگام شارژ از آن به عنوان هولدر استفاده کنید.

پاوربانک هیسکا مدل qi-313pd ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک هیسکا مدل QI-309PD ظرفیت 30000 میلی آمپر

  • نمایشگر LCD برای نشان دادن میزان شارژ پاور بانک
  • پشتیبانی از فناوری شارژ PD و QC0
  • مقاومت در برابر ضربه و حرارت

در ادامه معرفی بهترین پاوربانک 30000 میلی آمپر ساعت یکی دیگر از محصولات برند هیسکا قرار دارد. پاور بانک هیسکا مدل QI-309PD نمایشگر LCD دارد که میزان شارژ محصول را نمایش می‌دهد. از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن فناوری شارژ سریع پاور دلیوری PD و فناوری شارژ ایمن QC نسخه 3.0 اشاره کرد. پورت ورودی USB Type-A و USB Type-C و پورت‌های خروجی USB Type-C و USB Type-A از درگاه‌های مختلف این محصول به شمار می‌روند که امکان شارژ کردن دستگاه‌های مختلف را برایتان فراهم می‌کند. جنس بدنه این محصول به گونه‌ای در نظر گرفته شده تا در برابر ضربه و حرارت مقاومت داشته باشد.

  معرفی بهترین برنامه های اسکنر موبایل برای اسکن عکس و مدارک

قیمت پاوربانک هیسکا مدل QI-309PD ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک هیسکا مدل LP-321 ظرفیت 30000 میلی آمپر

  • نمایشگر LED برای مشاهده میزان شارژ دستگاه
  • پشتیبانی از فناوری شارژ PD و QC0

آخرین گزینه قرار گرفته در مقاله بهترین پاوربانک 30000 فست شارژ پاور بانک هیسکا مدل LP-321 است. این محصول قابلیت‌های متنوعی را درون خود جای داده است. از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان پشتیبانی از فناوری شارژ PD و QC 3.0 و داشتن بدنه‌ای از جنس پلاستیک مقاوم در برابر ضربه و آتش را نام برد. برای شارژ کردن مجدد پاور بانک نیاز به 12 ساعت زمان دارید که این یکی از نقاط ضعف آن به شمار می‌رود. با استفاده از درگاه‌ USB Type-A می‌توانید به راحتی دستگاه‌های مختلفی را با این محصول شارژ کنید. برای اطلاع از میزان شارژ باقیمانده پاور بانک نیز روی بدنه آن از یک نمایشگر LED استفاده شده است.

قیمت پاوربانک هیسکا مدل LP-321 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

جمع‌بندی

پاور بانک‌هایی با ظرفیت 30000 میلی‌آمپر ساعت می‌توانند دستگاه‌های مختلفی را شارژ کنند و ظرفیت بالای آن‌ها باعث می‌شود بتوانید گوشی و سایر دستگاه‌ها را چندین بار شارژ کنید. لازم است به این نکته توجه داشته باشید که پاور بانک‌های قرار گرفته در این دسته بندی کمی سنگین هستند و اگر با این موضوع مشکلی نداشته باشید می‌توانند بهترین گزینه برای تامین انرژی مورد نیازتان باشند.

سوالات متداول

بهترین پاوربانک 30000 میلی آمپر ساعت متعلق به کدام مدل است؟

بهترین پاوربانک 30000 متعلق به مدل پاوربانک پاورولوجی مدل PPBCHA07 ظرفیت 30000 میلی آمپر است.

پاور بانک های بالای 30000 میلی‌آمپر ساعت چه ویژگی دارند؟

اکثر پاور بانک‌های 30000 میلی‌آمپر ساعتی می‌توانند دستگاه‌های مختلفی را به طور همزمان شارژ کنند و از درگاه‌های مختلفی نیز برخوردار شده‌اند.

ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا