آموزش کامل و کاربردی نصب بازی ایکس باکس سری اس

کنسول ایکس باکس یکی از دستگاه‌های محبوب در میان کنسول پلیرها است. ایکس باکس سری اس یکی از کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت محسوب می‌شود و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. در صورتی که این کنسول را داشته باشید ممکن است این سوال نیز برایتان پیش آمده باشد که نصب بازی ایکس باکس سری اس چگونه انجام می‌شود. برای جواب به این سوال مقاله پیش رو را تا انتها مطالعه کنید. (توجه داشته باشید که این روش‌ها، بر روی ایکس باکس سری ایکس نیز جوابگو خواهد بود).

روش‌های نصب بازی روی ایکس باکس سری اس

بازی‌های ایکس باکس سری اس

روش‌های متعددی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اقدام به نصب بازی روی ایکس باکس سری اس کنید و هرکدام را به صورت مفصل توضیح خواهیم داد.

نصب کپی خور

یکی از معمول‌ترین روش‌های نصب بازی xbox series s ، روش نصب کپی خور است. این روش نیازی به خرید بازی ندارد و با استفاده از نسخه کپی بازی‌ها بدون هزینه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. به راحتی در این روش می‌توانید انواع بازی با هر نسخه‌ای را بدون هزینه نصب کنید. به این روش به اصطلاح کپی خور کردن ایکس باکس سری اس نیز می‌گویند.

  مشخصات دوربین Realme 12 Pro و +Pro را بببینید!

نصب قانونی

در نصب قانونی باید بازی‌ها را خریداری کنید و هر کدام را که تمایل دارید بازی کنید. این روش بهترین گزینه برای افرادی است که علاقه‌ای به بازی آفلاین ندارند. برای استفاده از این روش نیاز به هزینه کردن دارید و بسته به نوع بازی و تعداد بازی‌هایی که قصد خریداری دارید این هزینه متفاوت است.

نصب اکانتی

در صورتی که کنسولی با آپدیت بالا دارید روش نصب اکانتی بازی مناسب شما خواهد بود. در این روش تنها کاری که باید انجام دهید این است که اکانت خریداری کنید. با وارد شدن به اکانت خریداری شده می‌توانید به راحتی به لیست کاملی از بازی‌ها دسترسی پیدا کنید.

نصب هک شده

یکی دیگر از رایج‌ترین روش‌ها برای نصب بازی روی ایکس باکس سری اس نصب هک شده است. در این روش بدون اینکه کنسول را باز کنند روی آن بازی‌های متنوعی با جدیدترین نسخه نصب کنید.

اموزش نصب بازی در ایکس باکس سری اس

نصب بازی روی ایکس باکس سری اس

یکی از بزرگترین سوالاتی که برای اکثر کاربران پیش می‌آید این است که چگونه در ایکس باکس سری اس بازی نصب کنیم؟ یکی از معمول‌ترین روش‌های نصب بازی xbox series s، نصب به صورت دیجیتال است که آن را بیشتر توضیح خواهیم داد.

  آموزش تست قطعات موبایل با مولتی متر

نصب بازی‌ها به صورت دیجیتالی روی ایکس باکس سری اس

نصب دیجیتالی بازی روی ایکس باکس سری اس کمی مراحل پیچیده‌ای دارد و روش آسانی نیست؛ اما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

  • ابتدا از طریق کنسول وارد فروشگاه اصلی و اورجینال ایکس باکس شوید و در منوی پیش رو، روی گزینه X-box بزنید.
  • در این بخش بازی‌های زیادی وجود دارد درصورتی که به دنبال گیم خاصی هستید می‌توانید نام آن را جست و جو کنید.
  • بعد از پیدا کردن بازی دلخواه باید آن را خریداری کنید. توجه داشته باشید که خرید بازی را به صورت مستقیم نمی‌توانید انجام دهید و برای این کار بهتر است از سایت‌های فروش بازی کمک بگیرید.
  • پس از اینکه بازی خریداری شد می‌توانید روی گزینه Install بزنید تا نصب و دانلود بازی آغاز شود.
  • بعد از دانلود و نصب بازی می‌توانید آن را باز کرده و لذت ببرید.

آموزش نصب دیسکی بازی روی ایکس باکس سری اس

بازی های دیسکی ایکس باکس سری اس

نصب بازی به صورت دیسکی نیز یکی از روش‌هایی است که در مقاله نحوه نصب بازی ایکس باکس سری اس درباره آن توضیح خواهیم داد. برای نصب بازی به صورت دیسکی باید نسخه فیزیکی بازی را خریداری کنید پس از خرید دیسک بازی آن را داخل کنسول قرار دهید. بعد از قرار گرفتن دیسک بازی به صورت خودکار به لیست بازی‌هایتان اضافه می‌شود. نکته قابل توجه این است که در صورت وجود به روز رسانی برای بازی این آپدیت انجام می‌شود.

  آموزش فعال سازی فضای دوم گوشی سامسونگ به روش ساده

جمع‌بندی

تمامی روش‌هایی که برای نصب بازی ایکس باکس سری اس نیاز داشتید را در این مقاله توضیح دادیم. برخی روش‌ها هزینه بردار هستند و برخی دیگر نیز نیازی به هزینه کردن ندارند و برای آن‌ها کافی است مراحل دیگری را پشت سر بگذارید. در صورت بروز مشکل یا سوال از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

با نصب بازی به صورت هکی می‌توان بازی آنلاین کرد؟

خیر در این روش امکان بازی کردن آنلاین وجود ندارد و نباید به اینترنت متصل باشید.

کدام روش نصب بازی روی ایکس باکس سری اس می‌توان آنلاین بازی کرد؟

تنها با دو روش نصب دیسکی و نصب قانونی می‌توانید بازی‌ها را به صورت آنلاین نیز تجربه کنید.

ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا