تصاویر جدید سریال Stranger Things 5 بازگشت دیوید هاربر را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things منتشر شده است که در آن شاهد بازگشت دیوید هاربر در نقش جیم هاپر هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things هم‌اکنون در جریان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل پایانی این سریال منتشر شده است. مت دافر، یکی از سازندگان سریال اتفاقات ناآشنا به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things را منتشر کرده است که در یک تصویر شاهد بازگشت دیوید هاربر در نقش جیم هاپر هستیم که ریش و مو بلندی در فصل پایانی سریال دارد و در تصویر دیگر برادران دافر قابل مشاهده هستند:

دیوید هاربر در نقش جیم هاپر در پشت صحنه فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things

برادران دافر در پشت صحنه فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کیری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمپبل باور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 بازگشته‌اند.

  مقایسه دوربین گلکسی S24 اولترا با آیفون ۱۵ پرو مکس؛ تقابل بهترین‌ها

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things در ۸ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس پخش شود. قسمت اول سریال Stranger Things 5 قرار است The Crawl نام داشته باشد که برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل پایانی این سریال را بر عهده دارند. همچنین دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Ten Cloverfield Lane و فیلم Prey وظیفه کارگردانی یک قسمت از این سریال را بر عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا