بررسی راهکارهای خروج از بحران انرژی با انرژی های تجدیدپذیر

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگوه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، مجید عباس پور، رییس بخش علمی و اجرایی کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری در نشست خبری اظهار کرد: – رییس بخش علمی و اجرایی کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری گفت: با گسترش ارتباطات بین المللی با کشور های مختلف بر آن هستیم تا ارتباطات علمی دانشگاه شریف را تقویت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگوه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، مجید عباس پور، رییس بخش علمی و اجرایی کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری در نشست خبری اظهار کرد: در سال 1993 میلادی برای اولین بار مسأله مواجهه با تغییر آب و هوا در دنیا مطرح شد؛ بر همین اساس اولین نشست جهانی به منظور حل این مسأله و تصمیم گیری های مرتبط در برزیل برگزار شد.

  نامزد های انتخاباتی حوزه گچساران و باشت دعوت دانشجویان نپذیرفتند

عباس پور در ادامه افزود: در این راستا اختلافاتی بین کشور های تولیدکننده نفت به وجود آمد و در این زمینه کشور ها به 2 دسته توسعهیافته و درحال توسعه یا جهان سومی تقسیم شدند و تمام کشور های تولیدکننده در آن قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در سال 1997، چون پیشرفتی حاصل نشد نشست بین المللی دیگری برای کمک رسانی کشور های توسعه یافته به کشور های در حال توسعه در راستای کاهش انتشارگاز های گلخانه ای با عنوان مکانیزم توسعه پاک در ژاپن برگزار شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا