مجوز انتشارات دانشگاه هایتک کرمان صادر شد

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو ، حسین محبی رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در گفتگویی با اشاره به اخذ مجوز انتشارات و راه اندازی آن در این دانشگاه؛ – مجوز انتشارات دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان صادرشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو ، حسین محبی رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در گفتگویی با اشاره به اخذ مجوز انتشارات و راه اندازی آن در این دانشگاه؛  هدف از این اقدام را چاپ و نشر کتب علمی و دانشگاهی جهت تدریس در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و انتشار کتب فرهنگی جریان ساز فرهنگی در جامعه، عنوان کرد.

وی افزود: دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در راستای نقش آفرینی خود در عرصه علمی کشور و منطقه، اقدام به راه اندازی و اخذ مجوز انتشارات دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به شماره 18544 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نموده است.

  مصوبه عجیب شورای عالی انقلاب فرهنگی به ضرر دانشجویان و اساتید

او ابراز امیدواری کرد که آثار چاپ شده توسط انتشارات این دانشگاه، یاری رسان اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و دانشجویان باشد.

سپس رضا حسن زاده، مدیر کتابخانه دانشگاه،  نیز گفت: در این راستا کتاب ارزیابی کارایی سیستم های کامپیوتری: یک رهیافت مدل مبنا توسط انتشارات این دانشگاه به زیور طبع آ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا