مشاور بین الملل سازمان امور دانشجویان منصوب شد

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات ارزشمند دکتر محمد جواد سلمانپور معاون سابق بورس و امور دانشجویان خارج .

– معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان طی حکمی محمدجواد سلمانپور را به سمت مشاور بین الملل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات ارزشمند دکتر محمد جواد سلمانپور معاون سابق بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان در مدت تصدی این مسئولیت، با صدور حکم وی را به سمت مشاور بین الملل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

  روایت دهه هشتادی ها از نوشیدن شربت شهادت دانشجویی تا افتخار رفاقت با شهدا

در متن این حکم آمده است:با اهدای سلام نظر به مراتب شایستگی، تجارب ارزشمند و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور بین الملل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از رهنمود ها و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در سند گام دوم انقلاب اسل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا