جایگاه دوربین سلفی آیپد پرو سرانجام تغییر می‌کند؟

خانواده‌ی تبلت اپل قرار است به‌زودی ارتقا پیدا کند و شایعات زیادی درباره‌ی نسل جدید آن‌ها وجود دارد. اپل به‌احتمال زیاد از فناوری OLED در نمایشگر آیپد پرو استفاده و تبلت آیپد ایر را با طراحی کاملاً جدید به بازار عرضه خواهد کرد.

Instant Digital، افشاگر معروف شبکه‌ی اجتماعی ویبو، اطلاعات جدیدی منتشر کرده است که نشان می‌دهد آیپد ایر و آیپد پروهای آینده دوربینی در بخش کناری نمایشگر خواهند داشت.

در‌حال‌حاضر، دوربین جلو آیپد ایر و آیپد پرو در بالای نمایشگر قرار دارند. این جای‌گذاری دوربین حین تماس‌های ویدئویی در حالت افقی، نمای خارج از مرکز را برای کاربران ایجاد می‌کند که جلوه‌ی جالبی ندارد.

اپل با آیپد نسل دهم قدم‌هایی را برای رفع این مشکل برداشت و از آن زمان تاکنون، اپل آیپد جدیدی عرضه نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت این بهبود را به مدل‌های بیشتری بیاورد.

کد فاش‌شده در نسخه‌ی ۱۷٫۴ سیستم‌عامل iOS به تغییر مکان دوربین در آیپد پرو اشاره می‌کند. افشاگر معروف با استناد به همین کد می‌گوید که هر دو مدل ۱۰٫۹ و ۱۲٫۹ اینچی آیپد ایر نیز از این جایگاه دوربین بهره خواهند برد.

اپل پنسل فعلی به‌صورت مغناطیسی به کنار آیپد پرو و آیپد ایر برای شارژ متصل می‌شود که به‌طور بالقوه با جایگاه جدید دوربین در تضاد است. شایعاتی مبنی‌بر عرضه‌ی اپل پنسل جدید درکنار آیپدهای به‌روز‌شده به‌گوش می‌رسند و شاید اپل در مدل جدید راهکاری پیدا کرده باشد.

انتظار می‌رود نسل جدید دو مدل از بهترین تبلت های بازار در ماه جاری میلادی معرفی شوند. اگر اطلاعات فاش‌شده دقیق باشند، نشان‌دهنده‌ی تغییر نسبتاً چشمگیر در تبلت‌های اپل با تمرکز بر بهبود عملکرد هستند. قیمت تبلت های جدید فعلاً مشخص نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا