رویداد ملی کتیبه سرباز در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار می شود

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا منظری توکلی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاج قاسم سلیمانی کرمان در نشست مشترک خبری با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان پیرامون تشریح برنامه های رویداد ملی کتیبه سرباز گفت: – رویداد ملی کتیبه سرباز در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار می شود رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: رویداد ملی کتیبه سرباز با هدف شناسایی و ترغیب هنرمندان، اهالی رسانه، فیلمسازان و پژوهشگران با موضوع صلح، انسان دوستی و کمک به هم نوع در سطح ملی و بین المللی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا منظری توکلی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاج قاسم سلیمانی کرمان در نشست مشترک خبری با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان پیرامون تشریح برنامه های رویداد ملی کتیبه سرباز گفت: اقدامات حاج قاسم سلیمانی برای ایجاد صلح پایدار در جهان بود.

  درب شورای عالی انقلاب فرهنگی به سوی جبهه مردمی باز است

*شهید سلیمانی یک قهرمان ملی استوی با بیان اینکه حاج قاسم خود را سرباز کشور می دانست افزود: سپهبد شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و عامل اقتدار کشور است.

او با اشاره به جایگاه رفیع سرباز در کشور و ملل اظهار داشت: در طول تاریخ فارغ از رنگ و نژاد، دین و مذهب، جنسیت و سن، سرباز نماد از خودگذشتگی، استقامت، دلاوری، دفاع از ارزش های مادی و معنوی و

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا