بازی Deus Ex: Mankind Divided را رایگان تجربه کنید

کاربران کامپیوتر به‌زودی می‌توانند دو بازی Deus Ex: Mankind Divided و The Bridge را در اپیک گیمز استور به‌شکل رایگان تجربه کنند.

به‌تازگی نام بازی‌های رایگان آینده برای کاربران فروشگاه اپیک گیمز مشخص شد. شرکت اپیک گیمز تایید کرد که کاربران کامپیوتر می‌توانند دو بازی Deus Ex: Mankind Divided و The Bridge را در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ (۱۴ مارس ۲۰۲۴) تا ۲ فروردین ۱۴۰۳ (۲۱ مارس ۲۰۲۴) به‌صورت رایگان دریافت کنند.

درحال‌حاضر کاربران فروشگاه تا ۲۴ اسفند (۱۴مارس) فرصت دارند تا بازی Astro Duel 2 را به‌صورت رایگان به حساب خود اضافه کنند. این بازی اخیرا برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه شد و تا تاریخ یادشده رایگان باقی می‌ماند.

شرکت اپیک اخیرا در گزارشی تایید کرد که فروشگاه اپیک گیمز در سال ۲۰۲۳ بیش از ۲۷۰ میلیون مشتری داشته و آمار کاربران فعال ماهانه آن در ماه دسامبر ۲۰۲۳ از مرز ۷۵ میلیون نفر فراتر رفته است. علاوه‌براین مشخص شد که بازیکن‌های کامپیوتر در سال گذشته ۹۵۰ میلیون دلار در فروشگاه اپیک گیمز هزینه کرده‌اند.

  نینتندو برنامه ویژه‌ای برای روز ماریو دارد

فروشگاه اپیک گیمز در سال ۲۰۲۳ حدود ۸۶ بازی رایگان را در اختیار کاربران قرار داد که در مجموع ۲۰۵۵ دلار ارزش داشتند. بازیکن‌ها هم از این فرصت استفاده کردند و در سال ۲۰۲۳ بیش از ۵۸۶ میلیون بازی رایگان را دریافت کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا