رونمایی HP از لپ تاپ ارزان‎‎‌قیمت Fortis G11 با پردازنده اینتل و 16 گیگابایت حافظه رم

اچ پی به تازگی از یک لپ تاپ ارزان قیمت مجهز به پردازنده اینتل برای دانش آموزان و دانشجویان رونمایی کرده است. Fortis G11 یک کروم بوک 14 اینچی مجهز به پردازنده سری N اینتل بوده و حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم دارد و با قیمت 319 دلار روانه بازار شده است. جزئیات بیشتر درباره مشخصات لپ تاپ جمع و جور اچ پی را در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار بخوانید.

اچ پی با انتشار بیانیه‌ای از کروم بوک ۱۴ اینچی Fortis G11 مجهز به تراشه‌ اینتل رونمایی کرد. این کروم بوک جمع‌ و جور ۱۴ اینچی مشابه Fortis G10 بوده و لپ تاپی اقتصادی با کاربری معمولی است که برای دانشجویان یا دانش‌آموزان عرضه شده است.

نمای کناری لپ تاپ ارزان قیمت Fortis G11 اچ پی

مشخصات لپ تاپ ارزان قیمت Fortis G11 اچ پی

اچ پی برای لپ تاپ Fortis G11 از دو نمایشگر مختلف شامل صفحه نمایش لمسی با وضوح FHD با روشنایی ۲۵۰ نیت و نمایشگر غیر‌لمسی با همین وضوح و روشنایی ۳۰۰ نیت استفاده کرده است.

  رونمایی لنوو از لپ تاپ خوش قیمت ThinkBook 14+ SE با پردازنده Core Ultra 5 125H و 16 گیگابایت حافظه رم

بر اساس اعلام gizmochina جدیدترین لپ تاپ ارزان‌قیمت اچ پی به باتری قدرتمند و پردازنده اینتل از سری N مجهز شده و در کانفیگ‌های مختلف از ۴ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5-4800 عرضه می‌شود. این کروم بوک با حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS روانه بازار شده است.

نمای پشتی لپ تاپ ارزان قیمت Fortis G11 اچ پی

لپ تاپ اچ پی مدل Fortis G11 از چند درگاه مختلف از‌ جمله دو درگاه USB Type-A 3.2 Gen 1 و دو درگاه USB Type-C 3.2 Gen و یک درگاه HDMI 1.4 و اسلات سیمکارت و جک 3.5 میلی متری صدا برای اتصال هدفون و هندزفری بهره می‌برد.

در همین رابطه بخوانید:


– 

همچنین در بخش اتصالات این لپ تاپ می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G LTE از طریق اسلات سیمکارت و WiFi 6E با سرعت‌های چند گیگابایتی اشاره کرد. قیمت لپ تاپ HP Fortis G11 برای فروش حدود ۳۱۹ دلار تعیین شده است.

  رونمایی آنر از لپ تاپ خوش قیمت MagicBook X16؛ مک بوکی با نمایشگر 16 اینچی!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا