نحوه خدمت رسانی پلیس گذرنامه به نخبگان ایرانی

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو انتشار خبر همکاری پلیس گذرنامه با بنیاد ملی نخبگان و ایجاد برخی سوءبرداشت ها، بنیاد ملی نخبگان در راستای تنویر افکار عمومی و به ویژه جامعه نخبگانی کشور، – بنیاد ملی نخبگان در راستای تنویر افکار عمومی و به ویژه جامعه نخبگانی کشور، اطلاعیه ای در خصوص نحوه خدمت رسانی پلیس گذرنامه به نخبگان ایرانی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو انتشار خبر همکاری پلیس گذرنامه با بنیاد ملی نخبگان و ایجاد برخی سوءبرداشت ها، بنیاد ملی نخبگان در راستای تنویر افکار عمومی و به ویژه جامعه نخبگانی کشور، اطلاعیه ای در خصوص نحوه خدمت رسانی پلیس گذرنامه به نخبگان ایرانی صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:بنیاد ملی نخبگان در طول سال ها فعالیت خود، همواره حامی استعداد های برتر و نخبگان عزیز ایران اسلامی بوده است.

  عامل انبساط جهان ما ممکن است ادغام آن با جهان‌های نوزاد باشد

این بنیاد با استناد بر سند راهبردی کشور در امور نخبگان و رسالت ذاتی خود که شناسایی، هدایت و حمایت از اجتماع نخبگانی کشور است، بر خود واجب می داند، با ایجاد بستر های لازم در تعامل و همکاری با سایر نهاد ها و دستگاه های اجرایی و نظارتی کشور، شرایط تسهیل امور و اثرگذاری نخبگان در کشور را در حوزه های مختلف فراهم آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا