رونمایی لنوو از لپ تاپ خوش قیمت ThinkBook 14+ SE با پردازنده Core Ultra 5 125H و 16 گیگابایت حافظه رم

لنوو به تازگی از لپ تاپ قدرتمند جدیدی برای دانشجویان و دانش‌آموزان رونمایی کرده است. لپ‌تاپ ThinkBook 14+ SE با طراحی جالب و منحصر به فرد خود از پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل در کنار حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم بهره برده و به نمایشگر 2.5K با ابعاد 14.5 اینچ مجهز است. جزئیات بیشتر درباره مشخصات این لپ تاپ خوش قمیت را در شهر سخت افزار بخوانید.

لپ‌تاپ ThinkBook 14+ SE وزنی برابر 1.5 کیلوگرم داشته و ضخامت آن به 15.9 میلی‌متر می‌رسد. این لپ تاپ با بدنه فلز دو رنگ تزیین شده تا حس و حال دستگاه‌های پرچمدار را به کاربران القا کند.

این لپ تاپ به نمایشگر 14.5 اینچی با وضوح 2.5K مجهز شده است. همچنین نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه لپ تاپ برابر ۱۶:۱۰ بوده و نرخ نوسازی پنل آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. نمایشگر این لپ‌تاپ فضای رنگی sRGB را  پوشش ۱۰۰ درصدی می‌دهد و از گواهی TUV Rheinland برای کاهش نور آبی برخوردار است.

  رونمایی آنر از لپ تاپ خوش قیمت MagicBook X16؛ مک بوکی با نمایشگر 16 اینچی!

رنگبندی  لپ تاپ ThinkBook 14+ SE لنوو

مشخصات لپ تاپ ThinkBook 14+ SE لنوو

لپ تاپ ThinkBook 14+ SE لنوو تنها در یک مدل در دسترس خواهد بود که شامل پردازنده Core Ultra 5 125H اینتل با ۱۶ گیگابایت حافظه رم نوع LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است.

بر اساس اعلام notebookcheck لپ‌تاپ جدید لنوو را به سیستم خنک‌کننده‌ نسبتاً قدرتمند Smart Power 3.0 مجهز شده است. لنوو درباره کولر لپ تاپ تینک‌بوک ۱۴ پلاس SE ادعا کرده که حتی هنگام پردازش‌های سنگین نیز خنک و بی‌صدا کار می‌کند. همچنین باید به باتری ۸۵ وات‌ساعتی این لپ تاپ با پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.

ضخامت  لپ تاپ ThinkBook 14+ SE لنوو

لپ تاپ تینک‌بوک ۱۴ پلاس SE به انواع و اقسام درگاه‌های ورودی و خروجی از جمله تاندربولت ۴ و HDMI 2.1 و USB 3.2 نسل یک و نسل ۲ به همراه USB 2.0 و درگاه شبکه و اسلات کارت MicroSD و درگاه TGX برای اتصال کارت گرافیک خارجی مجهز است. قیمت لپ تاپ جدید لنوو ۷۲۲ دلار اعلام شده و فعلاً خبری از عرضه‌ جهانی تینک‌بوک ۱۴ پلاس SE نیست.

  رونمایی HP از لپ تاپ ارزان‎‎‌قیمت Fortis G11 با پردازنده اینتل و 16 گیگابایت حافظه رم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا