دولت سیزدهم به وعده های خود برای بهبود بورس عمل نکرد

بهنام صمدی فعال بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به ریزش های پی در پی چند ماه اخیر بازار سرمایه گفت: چند ماه اخیر شاهد ریزش و منفی بودن اکثر نماد های اقتصادی هستیم، – بهنام صمدی با اشاره به عملی نشدن وعده های دولت برای بهبود وضعیت بورس گفت: عقبگرد چندین ماهه بورس باعث شده سهامداران اعتماد خود را نسبت به بازار سرمایه از دست بدهند و عطای بورس را به لقایش ببخشند.

بهنام صمدی فعال بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به ریزش های پی در پی چند ماه اخیر بازار سرمایه گفت: چند ماه اخیر شاهد ریزش و منفی بودن اکثر نماد های اقتصادی هستیم، وضعیت امروز بورس مربوط به اقتصاد کلان کشور و نتیجه اقداماتی است که دولت برای رفع کسری بودجه خود انجام داده است.

صمدی در خصوص ارزش دلاری بازار سرمایه به نسبت قبل گفت: ابتدای شروع دولت سیزدهم ارزش دلاری بازار سرمایه 220 میلیارد دلار بود اما امروز این عدد به 149 میلیارد دلار کاهش پیدا کرده و شاخص کل در مرز 2 میلیون چهارصد واحد قرار گرفته است.

  فرار از بورس ادامه دارد+ اینفوگرافیک

وی افزود: حال و روز بازار سرمایه حاکی از آن است که دولت ارزشی برای بورس و سهامداران قائل نیست و اولویتی در این زمینه ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا