خودنمایی لنوو با لپ‌تاپ‌های جدید Legion؛ منتظر پردازنده نسل چهارده، گرافیک RTX 40 و نمایشگر 240 هرتز باشید

چند پوستر از لپ‌تاپ‌های جدید سری Legion به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد محصولات جدید لنوو قرار است همراه با پردازنده نسل چهارده اینتل، پردازنده گرافیکی سری RTX 40 انویدیا و 2 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD عرضه شوند.

چند روز قبل شرکت لنوو (Lenovo) به صورت رسمی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید سری Legion خود رونمایی کرد و توضیح داد که لپ‌تاپ‌های جدید قرار است بخشی از مجموعه لپ‌تاپ‌های سری Y7000P، Y9000P، Y9000X و Y9000K باشند. با این حال، توضیحاتی در رابطه با مشخصات فنی این دستگاه‌های نسل جدید در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفت.

لپ‌تاپ‌های جدید Legion 2024 از لنوو

حالا چند پوستر در فضای مجازی منتشر شده که به ما اجازه می‌دهد نگاهی اجمالی به ویژگی‌های کلیدی این لپ‌تاپ‌های جدید داشته باشیم.

به گزارش Gizmochina، اولین مدل Y7000P نام دارد که چند روز پیش ظاهر شد و طراحی بهبود یافته و مشخصات فنی قابل قبولی همچون پردازنده‌های نسل چهارده سری HX اینتل و کارت گرافیک RTX 40 انویدیا را به همراه داشت.

  سری جدید لپ تاپ های گیمینگ AORUS گیگابایت با سخت افزار اینتل و انویدیا معرفی شدند

لپ‌تاپ‌های جدید لنوو به نام Legion 2024

لنوو مدعی شده که این محصول جدید قدرتمندترین لپتاپ از خانواده Y7000P به شمار آمده و قرار است همراه با فناوری خنک‌کننده جدید برای عملکرد بهتر عرضه شود.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ رده بالای لنوو در راه هستند

در پله بعدی با نسل جدید لپ‌تاپ‌های Y9000P سروکار داریم که مانند برادر کوچک‌تر خود پردازنده نسل چهارده Core HX اینتل و کارت گرافیک سری RTX 40 را به همراه دارد. این لپ‌تاپ‌ها قرار است نمایشگر با کیفیت مجهز به رفرش‌ریت 240 هرتز و با قابلیت نمایش طیف رنگی گسترده P3 را به همراه داشته باشند تا علاوه بر رفع نیازهای گیمرهای حرفه‌ای، برای طراحان و تولیدکنندگان محتوا نیز کاربردی باشند.

لپ‌تاپ‌های جدید لنوو به نام Legion 2024

محصول بعدی لپ‌تاپ Legion Y9000K است که علاوه بر تمام مشخصات فنی جذاب Y9000P، کاربر می‌تواند آن‌ها را با یک SSD اختیاری 2 ترابایتی خریداری کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اینتل احتمالاً پردازنده‌های نسل چهاردهم سری HX را در نمایشگاه CES (اوایل ژانویه) معرفی خواهد کرد و انتظار می‌رود که شرکت لنوو و سایر تولیدکنندگان لپ‌تاپ نیز محصولات مجهز به این CPUهای نسل جدید را کمی بعد عرضه کنند.

  پتنت جذاب لنوو: نمایشگر اولترا واید خمیده در لپ‌تاپ‌ها که قابلیت رول شدن دارند

لپ‌تاپ‌های جدید لنوو به نام Legion 2024

از نظر مشخصات فنی، پردازنده‌های نسل چهارده سری HX اینتل پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به نسل قبل خواهند داشت. به عنوان مثال، پردازنده Core i9-14900HX دارای فرکانس هسته تا 5.8 گیگاهرتز بوده و 0.2 گیگاهرتز نسبت به مدل پرچمدار نسل قبل خود قدرتمندتر است.

در همین رابطه بخوانید:

رونمایی لنوو از لپ تاپ‌های گیمینگ Legion Y7000 و Y900 با پردازنده Core i9-14900HX اینتل

این در حالی است که Core i7-14700HX نیز فرکانس حداکثری 5.5 گیگاهرتز را به همراه داشته و چهار هسته کم‌مصرف (E-Core) بیشتر نسبت به نسل قبل خود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا