جاجرم نخستین شهرستان خراسان شمالی با پوشش 100 درصدی ارتباطات روستایی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی گفت: با راه اندازی سایت روستاهای عمارت و ناویار، 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان جاجرم تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت پُرسرعت قرار گرفتند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در محل فرمانداری شهرستان جاجرم که با موضوع بررسی آخرین وضعیت آنتن دهی این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: در راستای بهره مندی روستاییان از ارتباطات پایدار، باکیفیت و پُرسرعت، سایت فول تکنولوژی تلفن همراه جهت اتصال روستاهای عمارت و ناویار به شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت با جمعیت 319 نفری در قالب 111 خانوار نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: با راه اندازی این سایت 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان جاجرم تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت پُرسرعت قرار گرفتند.

  راه اندازی 15 سایت اینترنت 5G در استان قزوین

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی افزود: تاکنون نزدیک به 96 درصد روستاهای بالای 20 خانوار خراسان شمالی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پُرسرعت و پایدار متصل شده اند و حدود 4 درصد روستاهای باقی مانده نیز در دستور کار قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا