صفر تا صد اخبار هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ اینجاست!

درست است که تاریخ January 17  تقریبا یک ماهی است که به نام رونمایی سامسونگ از کهکشانی‌های سال 2024 ثبت شده؛ اما اینطور که به نظر می‌رسد، در این تاریخ فقط قرار نیست که از گوشی‌های سری S24 رونمایی شود، بلکه کمپین بزرگ (هوش مصنوعی سامسونگ) هم قرار است به ثمر بنشیند.

آپدیت 10 بهمن 1402

هوش مصنوعی Galaxy AI علاوه‌بر S24 به 100 میلیون گوشی دیگر هم اضافه می‌شود

بیشتر از یک هفته است که از رونمایی سری S24 سامسونگ در معرفی رسمی 21:30 تاریخ 27 دی می‌گذرد و در این رونمایی مشخص شد که هوش مصنوعی مخصوص سامسونگ یعنی گلکسی AI در جز به جز گوشی‌های سری S24 قرار گرفته‌اند. جذابیت این خبر زمانی بیشتر می‌شود که در جریان اخبار جدید سامسونگ در ارتباط با هوش مصنوعی قرار بگیرید. سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد تا در نیمه اول سال 2024 هوش مصنوعی طراحی شده توسط Google Cloud را به گوشی‌های نسل‌های قبلی خودش هم اضافه کند.

  ویژگی Galaxy AI به بادزهای سامسونگ رسید!

هوش مصنوعی Galaxy AI و گوگل کلود

TM Roh، رئیس بخش Samsung Electronics در MX اعلام کرده که سامسونگ قصد دارد تا هوش مصنوعی را تا سال دیگر (2025) در بیش‌تر از 100 میلیون دستگاه هوشمند قرار دهد. همچنین در ادامه به ET Telecom اعلام کرده که سامسونگ قصدی برای پولی کردن هوش مصنوعی ندارد و علیرغم هزینه‌هایی که هوش مصنوعی دارد؛ می‌خواهد قابلیت‌های ناشی از هوش مصنوعی را کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دهد.

آپدیت 19 دی 1402

17 ژانویه، تاریخ رونمایی سامسونگ از هوش مصنوعی Galaxy AI!

در حقیقت مدتی است که کمپانی سامسونگ کمپین تبلیغاتی بزرگ و خیلی گران قیمتی را شروع کرده که در آن قصد دارد تا حواس همه را به سمت Galaxy AI جلب کند. مطمئنا سامسونگ نمی‌خواهد که توجه‌ها به طور کامل از روی رونمایی گلکسی اس 24 ها برداشته شود و همه چیز معطوف هوش مصنوعی شود؛ اما موضوع اینجاست که به خاطر کمپین باید دائما یادآوری کند که سری گلکسی S24 به هوش مصنوعی مجهز شده و قرار است اتفاق‌های خوبی را برای کاربرانش رقم بزند.

  بهترین تلویزیون تا ۲۰ میلیون را بشناسید

هوش مصنوعی سامسونگ 2024

یکی از اتفاق‌هایی که بد نیست به آن اشاره کنیم، این است که در ویدیوهایی که سامسونگ در شهرهای مختلف جهان از جمله بانکوک، چنگدو، لندن، میلان، مادرید، نیویورک، سئول، استکهلم و ورشو پخش می‌کند، یک مکعب فلزی به آرامی به ستاره‌های متحرک تبدیل می‌شود که نشان‌دهنده Galaxy AI است و به گفته خود سامسونگ، این هوش مصنوعی می‌تواند تجربیات دگرگون کننده و متفاوتی را برای افرادی که از آن استفاده می‌کنند، رقم بزند.

ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا