راه‌رفتن ربات انسان‌نمای تسلا+فیلم

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، ویدئویی از ربات اپتیموس که توسط این شرکت در حال توسعه است را در ایکس به اشتراک گذاشت.

 وی کلیپی از ربات انسان نما به نام اپتیموس را به اشتراک گذاشته است. این ربات هوش مصنوعی توسط، تسلا، با هدف انجام وظایفی که برای انسان خسته کننده هستند ساخته شده است.
 در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط مدیر عامل تسلا، این ربات در حال راه رفتن دیده می شود.
ایلان ماسک نوشت: با اپتیموس به پیاده روی می رویم. 
پیش از این، ویدیوی دیگری از این ربات در ایکس منتشر شد. این ویدیو که توسط ایلان ماسک نیز به اشتراک گذاشته شده بود، نشان می‌داد که ربات در حال تا زدن یک تی شرت است اما حدود 30 دقیقه پس از به اشتراک گذاری آخرین ویدیو، ماسک در زیر پست نوشت که این فیلم آنطور که به نظر می رسید نیست.

  این ربات خیلی راحت و سریع خودروی شما را پارک می کند!/ تصاویر و ویدئو

ماسک گفت: «اپتیموس هنوز نمی تواند این کار را به طور مستقل انجام دهد، اما مطمئناً می تواند این کار را کاملاً مستقل و در یک محیط دلخواه انجام دهد در اینصورت نیاز به یک میز ثابت با جعبه که فقط یک پیراهن دارد خواهد بود.»

تسلا برای اولین بار در سال 2022 از ربات انسان نما رونمایی کرد. این شرکت اعلام کرد به دنبال ایجاد یک ربات خودمختار با قابلیت انجام کارهای سخت با امنیت کم و تکراری یا خسته کننده برای انسان است.

پایان پیام/

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا