پایان انتظار 18 ساله وراث برای تقسیم سهام عدالت متوفیان

به گزارشخبرگزاری دانشجو به نقل از سنا، محمد باغستانی به اقدامات انجام شده از سوی سپرده گذاری مرکزی در سال 1402 اشاره کرد و افزود: این شرکت سال گذشته با همت و تلاش کارشناسان و متخصصان این حوزه، – مدیر عامل سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: سامانه میراث در سال 1402 برای وراث متوفیان سهام عدالت راه اندازی شد تا انتظار 18 ساله وراث برای تقسیم دارایی متوفیان به پایان برسد.

به گزارشخبرگزاری دانشجو به نقل از سنا، محمد باغستانی به اقدامات انجام شده از سوی سپرده گذاری مرکزی در سال 1402 اشاره کرد و افزود: این شرکت سال گذشته با همت و تلاش کارشناسان و متخصصان این حوزه، عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشت و توانست ارایه دهنده خدمات متنوع برای ذینفعان و سهامداران بازار سرمایه باشد.

وی اعلام کرد: در گام نخست، فرایند صدور گواهی تمکن مالی برای تسریع و بهبود خدمت رسانی به سهامداران، الکترونیکی شد و شاهد رشد بیش از چهار برابری صدور این گواهی نامه ها نسبت به مدت مشابه سال 1401 بودیم.

  زنوزی: باشگاه تراکتور سهام دار معدن مس شد

باغستانی خاطر نشان کرد: در حالی که در سال 1401 تعداد 3 هزار و 31 گواهی تمکن مالی برای سهامداران صادر شده بود، اما این رقم در سال 1402 از عدد 11 هزار و 200 گواهی عبور کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا