مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران تمدید شد

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تهران، در اجرای سیاست های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری؛ – مهلت ثبت نام داوطلبان پذیرش دوره دکتری تخصصی استعداد درخشان دانشگاه تهران از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد تا پنجم فروردین ماه جاری تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تهران، در اجرای سیاست های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری؛ به استناد آیین نامه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی شورای آموزشی دانشگاه؛ از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی 1404-1403 در دوره های دکتری تخصصی به شرح (لیست پیوست) و به صورت مازاد بر ظرفیت، دانشجو می پذیرد.

  اپل روی کاربردهای ویژن پرو در حوزه پزشکی تأکید کرد

مهلت ثبت نام داوطلبان پذیرش دوره دکتری تخصصی استعداد درخشان دانشگاه تهران از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد تا پنجم فروردین ماه جاری تمدید شد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا