سبزپوشی شاخص‌های سهامی/ ارزش معاملات کاهش یافت!

به گزارش اقتصادنیوز، در معاملات روز چهاشنبه هشتم فروردین ماه 1403، شاخص کل بورس تهران 11 هزار و 971 واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 261 هزار و 398 واحد رسید. 

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با افزایش 2 هزار و 799 واحدی در رقم 770 هزار و 458 واحدی ایستاد. 

شاخص کل فرابورس با افزایش 51 واحدی به رقم 26 هزار و 7 واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با رشد 797 واحد به سطح 143 هزار و 547 واحد رسید. 

بزرگان سبز و قرمز بورس و فرابورس

امروز فارس، ذوب، بوعلی و وامید نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای خودرو، وبملت، وتجارت و شتران از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای آریا، تجلی و دماوند بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای خاور، انتخاب و کگهر بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در بین نمادهای پر تراکنش بورس تهران ذوب بیشترین تراکنش را داشت و پس از آن خودرو، فولاد و ثشاهد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز نمادهای کرومیت، خاور، بیوتیک بیشترین تراکنش را به ثبت رساندند. 

  فروش باشگاه استقلال 10 روز پس از عرضه سهام پرسپولیس + جزییات

ضعف ارزش معاملات سهام

امروز ارزش معاملات خرد سهام بار دیگر در کانال چهار همتی قرار داشت. بازار سهام پس از تجربه سط 6 همتی ارزش معاملات خرد در روز ششم فروردین ماه، بار دیگر با ضعف ارزش معاملات سهام برای تداوم مسیر صعودی قدرتمند شاخص کل مواجه است.

بازار سهام در دو روز معاملاتی ابتدای سال جاری با ورود سرمایه حقیقی به موقعیت‌های سهامی همراه بود که به نظر می‌رسد در معاملات دیروز و  امروز کاهش یافته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا