پایش هوشمند سامانه های توزیع و انتقال انرژی با سامانه بومی

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نرم افزار اسکادا که در حوزه جمع آوری داده های صنعتی، ثبت، کنترل، پردازش و داده کاوی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از محصولات راهبردی در حوزه کنترل و هوشمندسازی زیرساخت های انرژی به شمار می رود، – سامانه اسکادا که برای پایش، جمع آوری داده و تحلیل داده های حوزه انرژی به کار می رود، توسط جمعی از متخصصان یک شرکت دانش بنیان بومی سازی شده و نیاز حوزه انرژی کشور به این سامانه را برطرف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نرم افزار اسکادا که در حوزه جمع آوری داده های صنعتی، ثبت، کنترل، پردازش و داده کاوی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از محصولات راهبردی در حوزه کنترل و هوشمندسازی زیرساخت های انرژی به شمار می رود، کاربرد های مهمی در صنایع و خطوط انتقال انرژی دارد.

  این سوسک قانون‌شکن، چرخه شبانه‌روزی ۲۴ ساعته را زیر پا می‌گذارد

حال، متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شده اند با بومی سازی نمونه ای از این سامانه، ضمن رفع نیاز صنایع و زیرساخت های حوزه انرژی، زمینه ساز میلیون ها دلار صرفه جویی ارزی و ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم شوند.

حسن عزیزی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان هوش داده هدف گفت: اسکادا ابزاری برای پایش و کنترل ابزار اتوماسیون زیردست به صورت جامع و یک پارچه توسط مدیران و اپراتور های یک مجموعه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا