رشد نوآوری و فناوری فضای مساعدی برای تحقق شعار سال فراهم کرده است

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری دهقانی، معاون علمی رییس جمهور در پیام نوروزی 1403گفت: – معاون علمی رییس جمهور گفت: رشد جهشی در زیست بوم نوآوری و فناوری فضای مساعدی است که در راستای تحقق شعار امسال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم در عرصه اقتصاد دانش بنیان فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری دهقانی، معاون علمی رییس جمهور در پیام نوروزی 1403گفت:معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در سالی که گذشت فصل جدیدی از حیات خود را با تحولات ساختاری و حرکت در مسیر جهش تولید و تحقق اقتصاد دانش بنیان آغاز کرد.

تحولاتی که مانع زدایی و هموار کردن مسیر مشارکت شرکت های دانش بنیان و مردم در عرصه تولید و رونق اقتصاد دانش بنیان از مهمترین رویکرد های آن بود.

  قشم پنجره ورود کسب و کارهای ایران به پیمان شانگهای می شود

از راه اندازی ستاد های جدید اقتصاد دانش بنیان تا اجرای آیین نامه جدید ارزیابی شرکت های دانش بنیان و از تدوین برنامه های جدید حمایتی از قبیل اختصاص اعتبار مالیاتی به فعالیت های تحقیق و توسعه و برنامه برش استانی اقتصاد دانش بنیان تا استقرار نظام ارزش گذاری دارایی های نامشهود، تغییر و تحولات امیدبخش پرشماری را طی یک سال گذشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا