معتمدین محلات چشم ناظر شورای شهر تهران خواهند بود

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید احمد علوی رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای شهر به مناسبت آغاز به کار معتمدین محلات در هیئت امنای محلات شهر تهران در شبکه خبر اظهار داشت: – رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه معتمدین محلات چشم ناظر شورای اسلامی شهر تهران در محلات هستند، گفت: یکی از شروط معتمدین محلات برای انتخاب قید ساکن همان محله باشند، بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید احمد علوی رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای شهر به مناسبت آغاز به کار معتمدین محلات در هیئت امنای محلات شهر تهران در شبکه خبر اظهار داشت: در گذشته های دور که جغرافیا و جمعیت شهر ها کوچک و کمتر بود، شهر ها عموما توسط دولت ها و حاکمیت ها اداره می شدند.

وی افزود: پس از اینکه شهر ها به لحاظ جمعیتی و جغرافیایی گسترش یافتند و حاکمیت نیز به دلیل درگیری ها خیلی فرصت نداشت به همه شئون شهر رسیدگی کند، در سراسر کشور بلدیه ها تاسیس شدند که امروز به شهرداری ها مشهور هستند.

  این جانور کیسه‌دار کوچک تولیدمثل را به خواب ترجیح می‌دهد

علوی اضافه کرد: در کلان شهری همچون تهران آنقدر جغرافیای شهری و جمعیت گسترش یافت که بلدیه یا همان شهرداری نیز به تنهایی نمی تواند به همه شئون شهر رسیدگی کند، بنابراین برای اداره بهتر شهر باید از مشارکت مردم استفاده کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا