مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله

مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد با بیان اینکه این انجمن آمادگی لازم برای جمع آوری خشکاله ها را در سراسر اصفهان دارد گفت: خشکاله میوه و سبزی منبع غذایی خوبی برای خوراک دام ها محسوب می شود.

– مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد با بیان اینکه این انجمن آمادگی لازم برای جمع آوری خشکاله ها را در سراسر اصفهان دارد گفت: خشکاله میوه و سبزی منبع غذایی خوبی برای خوراک دام ها محسوب می شود.

مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد گفت: پنج هزار خانواده اصفهانی زباله صفر دارند و در طرح تبدیل زباله میوه و سبزیجات و صیفیجات یاریگر این انجمن هستند.

رسول حیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این انجمن با همکاری شهرداری از سوم تا نهم اردیبهشت ماه در مدارس مناطق مختلف اصفهان در راستای فعالیت محیط زیستی و ساخت زیربنای فرهنگ سازی و مهارت سازی در کودکان، با روشی کاملا جذاب و در قالب بازی، نحوه تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله را برای جلوگیری از تولید شیرابه و تخریب محیط زیست به دانش آموزان آموزش می دهد.

  دانشمندان یک جزیره بهشتی پیدا کردند

وی با اشاره به جشنواره 365 غذای گیاهی سالم که روز جمعه (امروز) در چهارباغ عباسی برگزار شد، ادامه داد: این جشنواره بزرگترین جشنواره غذایی گیاهی در خاورمیانه است که امروز از ساعت 16 تا 19 در اصفهان برگزار شد که در آن تابلوهای تهیه شده با پوسته های میو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا