بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است

سخنگوی واتساپ اعلام کرده است که آپدیت جدید به مرور در اختیار کاربران قرار می گیرد و اگر گزینه ای برای بروزرسانی مشاهده نمی کنید، فعلاًُ باید منتظر ارائه آن برای دستگاه یا منطقه خود بمانید.

– شایان ذکر است که رایانه های مک و ویندوزی همچنان امکان استفاده به عنوان دستگاه اصلی متصل به حساب کاربری را ندارند؛ در نتیجه قابلیت ورود به اکانت از طریق کد QR هنوز در واتس اپ باقی خواهد ماند.

واتس اپ در هفته های اخیر روی افزودن امکانات و قابلیت های متعددی تمرکز کرده است که از جمله آنها می توان به فیلترهای ساماندهی چت ها و پشتیبانی از سایر پیام رسان ها مانند تلگرام اشاره کرد.

اکنون به نظر می رسد که ویژگی جدیدی برای ارسال پیام بدون نیاز به ذخیره کردن شماره مقصد به عنوان مخاطب در حالت آزمایشی قرار دارد و قابلیت ورود بدون نیاز به رمز عبور هم به تدریج در اختیار دارندگان آیفون قرار می گیرد.

  از مراسم ویندوز و سرفیس مایکروسافت در ۲ فروردین چه انتظاراتی داریم؟

  به گزارش سایت قطره و به نقل اززومیت، بررسی از پلفترم ها و سرویس های آنلاین مشغول حذف نیاز به رمزعبور برای ورود کاربران به حساب های خود هستند.

این ویژگی به افراد اجازه می دهد تا با استفاده از حسگرهای بیومتریک مثل فیس آی دی و تاچ آی دی به داخل اکانت خود بروند و دیگر نیازی به تایپ رمز عبور نداشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا