بازی V Rising با افزایش قیمت مواجه می‌شود

قیمت بازی V Rising پس از انتشار نسخه کامل از ۱۹/۹۹ دلار به ۳۴/۹۹ دلار افزایش خواهد یافت.

استودیو Stunlock پیش از خروج V Rising از حالت دسترسی زودهنگام در ماه آتی از افزایش قیمت این بازی خبر داد. این تغییر قیمت از ۱۹/۹۹ دلار به ۳۴/۹۹ دلار از تاریخ ۱۷ فروردین (۵ آوریل) اعمال خواهد شد. باید در نظر داشت که این افزایش قیمت خبر جدیدی نیست؛ چراکه استودیو استان‌لاک پیش‌تر اعلام کرده بود که «ما پس از فاز Early Access انتظار افزایش قیمت را داریم، اما از قیمت دقیق آن نمی‌‌توانیم چیزی بگوییم.»

این استودیو همزمان با گذشت ۵ سال از توسعه V Rising (که دو سال در حالت دسترسی زودهنگام سپری شد) معتقد است که قیمت جدید نشان‌دهنده «ارزش کامل» بازی است. بسته‌‌های الحاقی کنونی وی‌رایزینگ پس از عرضه نسخه ۱/۰ همچنان با قیمت پیشین دردسترس خواهند بود، اما این موضوع شامل بسته الحاقی Legacy of Castlevania نمی‌شود که در تاریخ ۱۹ اردیبهشت (۸ مه) منتشر خواهد شد.

  آپدیت بزرگ سال نهم بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

به‌روزرسانی رایگان V Rising سایمون بلمونت، شکارچی افسانه‌ای خون‌آشام به‌همراه شلاق معروفش (که بازیکن‌ها می‌توانند آن را درکنار قابلیت‌‌‌های جدید در اختیار گیرند) را به‌عنوان باس فایت به بازی اضافه خواهد کرد. یک بسته پولی شامل تزئینات قصر با طرح Castlevania، مرکب استخوانی و گزینه‌های شخصی‌سازی شخصیت نیز دردسترس قرار می‌گیرد؛ هرچند هنوز قیمت این بسته مشخص نیست.

در اخباری دیگر استودیو استان‌لاک اعلام کرد که بازی V Rising در سال جاری برای پلی استیشن 5 نیز منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا