توجه به تدوین، بازنگری و اجرای برنامه راهبردی به عنوان معیار جدید رتبه بندی دانشگاه ها

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزارت علوم؛ مشاور وزیر در برنامه ریزی و مدیریت راهبردی گفت: در سال 1403 توجه به تدوین، بازنگری و اجرای برنامه راهبردی دانشگاه ها، – اجرای برنامه راهبردی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری به عنوان شاخصی جدید در رتبه بندی موسسات آموزش عالی لحاظ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزارت علوم؛ مشاور وزیر در برنامه ریزی و مدیریت راهبردی گفت: در سال 1403 توجه به تدوین، بازنگری و اجرای برنامه راهبردی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری به عنوان شاخصی جدید در رتبه بندی موسسات آموزش عالی مورد توجه قرار می گیرد.

روح اله سهرابی افزود: علاوه بر داشتن برنامه راهبردی بر اساس شیوه نامه ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، توجه موسسه به نظام جاری سازی و پایش راهبرد ها هم بسیار مهم است و در دسته شاخص های مدیریت و بهره وری مورد ارزیابی قرار می گیرد.

  مهارت افزایی مشاغل نوظهور در دانشگاه پیام نور

وی گفت: در انتخاب دانشگاه برتر در جشنواره شهید رجایی و انتخاب روسای برتر آموزش عالی (نشان سرو) توجه به برنامه راهبردی به عنوان معیاری تاثیرگذار در نظر می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا