مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم منصوب شد

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم با صدور حکمی، «یداله اردوخانی» را به عنوان مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم منصوب کرد.

– معاون پژوهشی وزیر علوم با صدور حکمی، یداله اردوخانی را به عنوان مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم با صدور حکمی، یداله اردوخانی را به عنوان مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم منصوب کرد.

 در حکم انتصاب معاون پژوهشی وزیر علوم خطاب به یداله اردوخانی آمده است:انتظار می رود با نصب العین قرار دادن قوانین و اسناد بالادستی در حوزه علم و فناوری و مراکز پژوهشی و توجه ویژه به برنامه های زیر گام های موثری در جهت نیل به اهداف عالی نظام و اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بردارید.

  مهارت افزایی مشاغل نوظهور در دانشگاه پیام نور

برنامه ریزی برای ارتقای بهره وری و استفاده بهینه از تجهیزات آزمایشگاهی به ویژه از طریق شبکه آزمایشگاه علمی ایران (شاعا)تلاش برای برنامه ریزی برای جذب منابع مالی خارجی (فاینانس) جهت تجهیز دانشگاه ها و پژوهشگاه هاتوجه ویژه به دیپلماسی علم و فناوری و جذب منابع مالی از نهاد های علمی بین المللی برای اجرای طرح ه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا