توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

با برگزاری جلسه کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی برای بررسی صلاحیت خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی سازی رسماً صلاحیت فنی و مهندسی خریداران این دو باشگاه تأیید شد.

–  بانک شهر در توضیحاتی درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: این بانک در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداری ها به عنوان سهام دار باشگاه استفاده نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، با برگزاری جلسه کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی برای بررسی صلاحیت خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی سازی رسماً صلاحیت فنی و مهندسی خریداران این دو باشگاه تأیید شد.

برهمین اساس 6 بانک شهر، تجارت، ملت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین به عنوان خریداران باشگاه پرسپولیس و هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی های زیرنظر این هلدینگ به عنوان خریداران باشگاه استقلال مدارک خود را به سازمان خصوصی سازی ارائه کرده اند.

  معاملات بورس در کف 4 ماهه+ اینفوگرافیک

قرار است مزایده سرخابی ها روز دوشنبه هفته جاری برگزار شود و سهام 85درصدی این دو باشگاه به خریداران واگذار شود.

بانک شهر در اطلاعیه ای به بیان توضیحاتی درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس پرداخت و اعلام کرد: این بانک در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداری ها ب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا