چت آنلاین

چت آنلاین چیست ؟

 مزیت چت آنلاین ؟

چرا باید در سایت یک چت آنلاین داشته باشم ؟

همراه ما باشید تا جواب تمامی سوالات خود را بگیرید .

اونیکس سافت

چت آنلاین چیست ؟

نرم افزار چت زنده پیام رسانی فوری در وب سایت شما بین کارشناسان و مشتریان را امکان پذیر می کند. شکل نرم افزار چت آنلاین لازم نیست همیشه یک جعبه متن پاپ آپ باشد، بلکه می تواند شامل اشتراک گذاری اسکرین، مکالمات صوتی، فیلم و موارد دیگر نیز باشد.

در بیشتر موارد، نرم افزار چت زنده مبتنی بر مرورگر است، به این معنی که مشتریان شما برای استفاده از امکانات نرم افزار چت آنلاین نیازی به دانلود یا نصب چیز دیگری ندارند. در صورت استفاده هوشمندانه، نرم افزار چت زنده همچنین از پتانسیل قابل توجهی به عنوان یک ابزار فروش برخوردار است.

 

 برخی از دلایلی که گفتگوی آنلاین را تبدیل به بخشی مهم از استراتژی فروش می کند، آورده شده است:

  • با استفاده از نرم افزار چت آنلاین می توانید اطلاعات ارزشمند تحلیلی به دست آورید
  • مشتری ها به استفاده از نرم افزار چت زنده علاقه دارند
  • نرم افزار چت زنده را می توان به عنوان یک ابزار دیگر برای فروش استفاده کرد
  • با استفاده از نرم افزار چت آنلاین می توانید بهتر به مشتریان کمک کنید
  • با استفاده از نرم افزار چت زنده از بار تقاضاهای تیم پشتیبانی خود می کاهید

مزایای چت آنلاین :

 

افزایش فروش سایت

بسیاری از کاربران با دیدن محصولات سایت شما سوالاتی برای آنها پیش می آید. اگر شما در سایت خود سیستم چت آنلان را پیاده سازی کرده باشید می توانید در همان لحطه به کاربر مشاوره ای صحیح بدهید که راحت تر بتواند خرید خود را انجام دهد.

تاثیر مثبت چت آنلاین در سئو

چت آنلاین می تواند مدت زمان بیشتری کاربر را در وب سایت شما ماندگار کند.این کار Bounce Rate سایت را کاهش می دهد و این عامل تاثیر مثبتی در سئو سایت شما دارد.

 چت هم‌زمان با چند مشتری

مزیت چت آنلاین نسبت به هر شکل دیگری از ارتباط این است که یک عامل واحد می‌تواند با چندین مشتری صحبت کند. اگرچه در زندگی واقعی این اتفاق نمی‌افتد که مثلاً از طریق تلفن، یک عامل بتواند هم‌زمان با پنج یا شش مشتری صحبت کند.

اما این موضوع برای چت آنلاین ممکن است زیرا اکثر برنامه‌های گفتگوی آنلاین ویژگی‌های مناسبی را ارائه می‌دهند و این امکان را به پاسخگوی چت آنلاین می‌دهد که سریع عمل کنند. آن‌ها می‌توانند پیام مشتری را قبل از اینکه وارد گفتگو شوند ببینند و با جواب‌های از پیش تدوین شده به آن‌ها پاسخ دهند. همچنین نباید فراموش کنید که افراد این توانایی را دارند که چند کار محوله یا تسک را هم‌زمان انجام دهند