دیجیتال مارکتینگ در شیراز

اونیکس سافت

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ در شیراز چتریست که تمام تلاش های بازاریابی آنلاین شما را پوشش می دهد.

کسب و کارها از کانال های ارتباطی دیجیتالی مانند موتور جستجوی گوگل، شبکه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت ها به عنوان اهرمی برای دستیابی به مشتریان فعلی و آتی خود استفاده می کنند. پس بازاریابی دیجیتال مارکتینگ در شیراز به معنی استفاده گسترده از تاکتیک های دیجیتالی و کانالها برای ارتباط با مشتریان در فضای آنلاین (جایی که بیشتر مشتریان وقت خود را سپری می کنند) است. از وب سایت شرکت گرفته تا دارایی­ های آنلاین برندینگ کسب و کار مانند تبلیغات دیجیتالی، بازاریابی ایمیلی، بروشورهای آنلاین و… طیف عظیمی از دارایی ها و تاکتیک ها هستند که زیر چتر دیجیتال مارکتینگ قرار می ­گیرند.

تفاوت بازاریابی دیجیتال با بازاریابی سنتی دیجیتال مارکتینگ در شیراز

اما بازاریابی دیجیتال مارکتینگ در شیراز با روش‌های قدیمی یا سنتی بازاریابی چه تفاوتی دارد؟ دیجیتال مارکتینگ در شیراز

تفاوت اصلی این دو نوع از بازاریابی در این است که کمپین‌های بازاریابی دیجیتالدیجیتال مارکتینگ در شیراز منحصراً از طریق کانال‌های دیجیتال اجرا می‌شوند و همین ویژگی باعث می‌شود که کنترل، ابزارها و اطلاعات بهتر و بیشتری برای آنالیز بازدهی کمپین بازاریابی در دسترس بازاریاب قرار بگیرد.

درواقع، بازاریابی دیجیتال مارکتینگ در شیراز با بهره‌برداری از کانال‌های مختلفی که مشتریان امروزی بیشتر وقت خود را در آن‌ها می‌گذرانند معنی پیدا می‌کند و شکل می‌گیرد. از خود وب‌سایت گرفته تا تبلیغات دیجیتال، بازاریابی ایمیلی، بروشورهای آنلاین و موارد مشابه، طیف گسترده‌ای از تاکتیک‌ها و روش‌ها را می توان در زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار داد. دیجیتال مارکتینگ در شیراز

انواع روش‌های بازاریابی دیجیتال مارکتینگ در شیراز

 

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO یا سئو) دیجیتال مارکتینگ در شیراز

سئو به معنای بهینه‌سازی وب‌سایت برای کسب جایگاه یا «rank» بهتر در صفحات نتایج جستجوی موتورهای جستجو، از جمله گوگل و طبیعتاً افزایش ترافیک ارگانیک یا طبیعی (رایگان) است. از جمله کانال‌هایی که باید روی سئوی آن‌ها کار کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد: دیجیتال مارکتینگ در شیراز

وب‌سایت

وبلاگ

اینفوگرافیک

 بازاریابی محتوایی دیجیتال مارکتینگ در شیراز

عبارت بازاریابی محتوایی (Content Marketing) به تولید و ترویج محتوا با هدف ایجاد آگاهی نسبت به برند (Brand Awareness)، رشد ترافیک، تولید مشتری راغب و درنهایت تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل اشاره دارد.

کانال‌هایی که می‌توانند در استراتژی بازاریابی محتوایی شما نقش داشته باشند عبارتند از: دیجیتال مارکتینگ در شیراز

پست‌های وبلاگ

کتاب‌های الکترونیکی و مقالات

اینفوگرافیک

بروشورها و کاتالوگ‌های اینترنتی

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی دیجیتال مارکتینگ در شیراز

از طریق بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing یا بازاریابی رسانه‌های اجتماعی) برند و محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی ترویج و تبلیغ می‌کنید تا آگاهی نسبت به برند، ترافیک وب‌سایت و مشتریان راغب کسب‌وکارتان افزایش پیدا کند. در این راستا می‌توانید از کانال‌های زیر کمک بگیرید: دیجیتال مارکتینگ در شیراز

فیسبوک

توییتر

لینکدین

اینستاگرام

پینترست

 تبلیغات کلیکی دیجیتال مارکتینگ در شیراز

PPC (Pay-Per-Click) یا تبلیغات کلیکی یکی از روش‌های پولی جذب ترافیک به سمت وب‌سایت است. به بیان ساده، در این روش فقط هر بار که روی تبلیغ شما کلیک می‌شود به تبلیغ کننده پول می‌دهید. یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین انواع تبلیغات کلیکی، AdWords گوگل است. به کمک AdWords می‌توانید تبلیغ صفحه موردنظر خود را در ابتدا یا انتهای برگه‌های نتایج جستجو قرار بدهید. از جمله کانال‌های دیگر PPC می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تبلیغات پولی فیسبوک

Promoted Tweets در توییتر

و Sponsored Messages در لینکدین

همکاری در فروش (Affiliate Marketing) دیجیتال مارکتینگ در شیراز

افیلیت مارکتینگ که با عناوین بازاریابی مشارکتی، پورسانتی، رابطه مند یا همکاری در فروش نیز شناخته می‌شود، نوعی از تبلیغات عملکرد-محور است که از طریق آن در ازای تبلیغ (و فروش) محصولات و خدمات دیگران پورسانت دریافت می‌کنید. برخی از کانال‌های مطرح افیلیت مارکتینگ عبارتند از:

نمایش تبلیغات ویدیویی از طریق YouTube Partner Program

دریافت لینک مخصوص از سیستم‌های همکاری در فروش و ارسال آن در حساب‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارید. دیجیتال مارکتینگ در شیراز

تبلیغات همسان یا بومی (Native Advertising) دیجیتال مارکتینگ در شیراز

تبلیغات بومی یا همسان به آن دسته از تبلیغاتی اطلاق می‌شود که در دل محتوای یک وب‌سایت یا اپ قرار می‌گیرد و به عبارتی با آن در می آمیزند. از جمله بهترین نمونه‌های این نوع از تبلیغات می‌توان به رپورتاژ آگهی و لینک‌های اسپانسر شده اشاره کرد.

اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation) دیجیتال مارکتینگ در شیراز

منظور از اتوماسیون بازاریابی، نرم‌افزارهایی است که باعث انجام خودکار فعالیت‌های بازاریابی شما می‌شوند. بسیاری از فعالیت‌های تکراری بازاریابی که معمولاً به صورت دستی انجام می‌شوند را می‌توان به دست این سیستم‌ها سپرد، از جمله: دیجیتال مارکتینگ در شیراز

ارسال خبرنامه‌های ایمیلی

زمان‌بندی برای ارسال خودکار پست در شبکه‌های اجتماعی

به‌روز‌رسانی فهرست تماس‌ها

سازماندهی فرآیند پرورش مشتری راغب (Lead-nurturing)

نظارت بر کمپین‌های بازاریابی و گزارش‌گیری

 بازاریابی ایمیلی (Email Marketing) دیجیتال مارکتینگ در شیراز

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌ها برای ارتباط کسب‌وکار با مخاطبان خود است. غالباً از ایمیل برای ترویج و تبلیغ محتوا، تخفیف‌ها و رویدادهای مختلف و همچنین هدایت مردم به سمت وب‌سایت کسب‌وکار استفاده می‌شود. به عنوان نمونه می‌توانید ایمیل‌هایی از این دست را برای مخاطبان خود ارسال کنید:

خبرنامه برای مشترکان وبلاگ

ایمیل‌های پیگیری برای بازدیدکنندگانی که آیتم خاصی را دانلود کرده‌اند

ایمیل خوشامدگویی به مشتری

ارسال پیشنهادات ویژه جهت خرید در ایام خاص برای مشتریان وفادار

ارسال زنجیره‌وار نکات و محتوای سودمند برای پرورش مشتری راغب.

  تکنیک هایی دیجیتال مارکتینگ در شیراز:

سرمایه ما: وب سایت، وبلاگ، کتابهای الکترونی، گرافیک، ابزار تعاملی، شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدان، توئیتر، اینستاگرام، روزنامه ها و مجلات آنلاین و ابزارهای تجاری مانند آرم و فونت و غیره…دیجیتال مارکتینگ در شیراز 

تاکتیکها: بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو، روند بهینه سازی وب سایتتان در میان صفحات جستجو به بالاترین رتبه در میان وبسایتهای جستجو شده، باعث افزایش ترافیک رایگانی می شود که وبسایت شما دریافت می کند.

 بازاریابی محتوا: ایجاد و ترویج محتوا به منظور ایجاد آگاهی از نام تجاری یا برند، افزایش ترافیک، هدایت مشتریان

بازاریابی داخلی: به روش معروف به قبف پر برای جذب، تبدیل، حفظ و نگهداری مشتری با استفاده از محتوای انلاین اشاره دارد.

و همچنین موارد دیگری از این قبیل .

 

onyxsoft.ir

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در شیراز چیست؟

قبل از شروع هر گونه استفاده از ابزارهای دیجیتال باید معنی دیجیتال مارکتینگ در شیراز را درک کرده باشید. به هر حال شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید ممکن است همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ را بدانید و یا بر عکس سوال کنید اصلا دیجیتال مارکتینگ چیست؟ به طور خلاصه دیجیتال مارکتینگ در شیراز به هر گونه اقدام و تلاشی که آنلاین و به منظور بازاریابی محصول و خدمات انجام بگیرد گفته می شود.

اید گفت طی زمان ابزارهایی تخصصی به وجود آمدند که باعث شدند تجزیه و تحلیل اطلاعات آنلاین برای مارکتر ها ساده تر شود و استفاده از آن ها در جهت تلاش های بازاریابی صورت بگیرد. این ابزارها انواع مختلفی از ابزار ایمیل مارکتینگ گرفته تا ابزار تبلیغات آنلاین و ابزارهای آنالیز هستند که در ادامه به ۴۱ مورد از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

فهرست ابزارهای دیجیتال مارکتینگ :

Organic Social Media (شبکه های اجتماعی ارگانیک)

Paid Social Media (شبکه های اجتماعی پولی)

Email Marketing (ایمیل مارکتینگ)

Display Retargeting (نمایش هدفگیری مجدد)

Programmatic Advertising (تبلیغات برنامه ای)

Website Testing (تست وب سایت)

Video Hosting (خدمات میزبانی ویدئو)

Content Creation (تولید محتوا)

Content Curation (محتوای گردآوری شده)

Website Analytics (تحلیل وب سایت)

Customer Service (خدمات مشتریان)

Search Engine Optimization (سئو)

Affiliate Marketing (بازاریابی وابسته)

 مزیت اصلی ددیجیتال مارکتینگ در شیراز

 نتایج قابل سنجش

در بازاریابی سنتی هیچ راهی برای سنجش تعداد افرادی که بیلبورد شما را دیده‌اند یا به جای دیدن آگهی کاغذی، آن را در سطل زباله‌های بازیافتی انداخته‌اند، وجود ندارد. اما دیجیتال مارکتینگ، گزارش هایی منسجم و قابل اعتماد به شما ارائه میدهد تا برای مثال، تعداد دقیق افرادی که ایمیل شما را باز کرده یا روی لینک خاصی کلیک کرده‌اند را بدانید. دیجیتال مارکتینگ در شیراز

 هزینه پایین برای استفاده دیجیتال مارکتینگ در شیراز

کارهایی که در حوزه بازاریابی سنتی صورت می‌گیرند، مانند بیلبوردها و تبلیغات رادیو و تلویزیونی در حال حاضر بسیار پرهزینه هستند. ولی محصولات دیجیتال مارکتینگ در شیراز در سایزهایی مقیاس‌پذیر عرضه می‌شوند؛ بدین ترتیب، تمامی کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ می‌توانند از این محصولات برای دستیابی به مخاطبان با مناسب‌ترین قیمت‌ها استفاده کنند. دیجیتال مارکتینگ در شیراز

بهینه سازی آسان در دیجیتال مارکتینگ در شیراز

دیجیتال مارکتینگ همراه با گزارش است، و این یعنی اگر شما در این نوع از بازاریابی با عملکردی ضعیف تر از میزان مورد رضایت تان مواجه شوید، پیدا کردن جای این مشکل و تغییر دادن آن آسان خواهد بود و دیجیتال مارکتینگ در شیراز

شخصی سازی در دیجیتال مارکتینگ در شیراز

شخصی سازی نیز یکی دیگر از مزایای دیجیتال مارکتینگ(بازاریابی دیجیتال مارکتینگ در شیراز) می باشد. به این ترتیب که، اگر پایگاه داده مشتری شما به وب سایت شما مرتبط است، هر زمان که کسی از سایت شما بازدید می کند، می توانید از آنها را با پیشنهادات هدفمند خود  استقبال نمائید. هرچه بیشتر مشتریان از سایت شما خریداری کنند، بهتر می توانید پروفایل مشتری خود را اصلاح نموده و به طور موثر به آنها دسترسی داشته باشید.استفاده از منابع مختلف – با به کار گیری رسانه های اجتماعی و مدیریت دقیق آن ها ، می توانید وفاداری را در مشتریان ایجاد نمائید و در این صورت نزد آنان معتبرتر شوید و با اعتبار خود برقراری ارتباط با آن ها را آسان تر نمائید. دیجیتال مارکتینگ در شیراز

تطابق آسان

دانش عملکردی یک آگهی، یک کسب و کار را از نحوه ادامه  فرآیند دیجیتال مارکتینگ در شیراز آگاه می سازد. برای یک کمپین تبلیغاتی که به خوبی کار می کند، تنها با یک کلیک می توان در آن سرمایه گذاری کرد. اما یک آگهی که  به دور از انتظار ارائه شده است، یا به طور کامل و به راحتی متوقف خواهد شد.

به اشتراک گذاری آسان در دیجیتال مارکتینگ در شیراز

اکثر کانال های بازاریابی دیجیتال قابلیت های به اشتراک گذاری را دارند که به مقالات اجازه می دهد تا به اشتراک گذاشته شود که این به ایجاد یک اثر چندگانه کمک می کند و ظرفیت فوق العاده ای برای بهبود نتایج فروش درپی دارد که این از مزایای دیجیتال مارکتینگ(بازاریابی دیجیتال) محسوب می شود.

ارزهای اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ در شیراز

بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد که با استفاده از انواع مختلف محتوای رسانه های غنی، کمپین های جذاب ایجاد کنید. این کمپین ها در اینترنت می توانند ارزهای اجتماعی را به دست آورند و از یک کاربر به کاربر دیگر منتقل شود و نیز به تبلیغات ویروسی تبدیل شو

 یکی از بزرگترین مزایای دیجیتال مارکتینگ در شیراز ، هدفگیری دقیق خریداران ایده آل شماست

هنگامی که شما تبلیغ بیلبوردی یا تبلیغ در یک مجله را رزرو می کنید، شما در واقع تیری در تاریکی رها کرده اید و فقط می توانید امیدوار باشید که تبلیغ شما به مخاطبان مناسب برسد. البته درست است که راه هایی وجود دارد که به مخاطبان مرتبط تری از طریق شیوه های سنتی بازاریابی دست پیدا کرد، اما این قابلیت ها هیچگاه نمی توانند با هدفگیری های دقیق مخاطبان در دیجیتال مارکتینگ رقابت کنند. با استفاده از دیجیتال مارکتینگ، شما می توانید مطمئن شوید که مخاطبان مورد نظر شما محتوای شما را می بینند. سئو به شما کمک می کند که به مخاطبانی دسترسی پیدا کنید که به دنبال محصولات و موضوعاتی هستند که به بیزینس شما ارتباط دارد.

این در حالیست که تبلیغات کلیکی گوگل، بنرهای تبلیغاتی و شبکه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا مخاطبانی را هدفگیری کنید که به احتمال زیاد با توجه به دموگرافیک ها و ویژگی های شخصیتی، به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند.با بهبود بخشی هدفگیری، شما می توانید استفاده بهینه تری از بودجه و منابع خود داشته باشید. با دیجیتال مارکتینگ شما دیگر لازم نیست نگران این باشید که بودجه ای که برای تبلیغات مصرف می کنید به مخاطبانی که به محصولات شما علاقه مند هستند نرسد. با قابلیت های هدفگیری دقیق، تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ این تضمین را به شما می دهند که تلاش های بازاریابی شما برروی استراتژی های انجام می شود که واقعاً نتیجه می دهند.

دیجیتال مارکتینگ در شیراز زمین مسابقه را برابر می کند و به بیزینس شما اجازه می دهد تا رقابتی تر شود

معمولاً رقابت با بیزینس های بزرگ به دلیل محدودیت های بودجه و منابع برای بیزینس های کوچک امری دشوار به نظر می رسد. اما، دیجیتال مارکتینگ در شیراز به برابر سازی شرایط مسابقه کمک می کند و به برندهای کوچک اجازه می دهد تا در فضای آنلاین قابلیت رقابت کردن را داشته باشند. تاکتیک های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات چاپی گران هستند و برای موفقیت در آنها نیاز به بودجه هنگفتی دارید. اما در طرف مقابل تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ قابل پرداخت بوده و به بیزینس های کوچک و بزرگ این امکان را می دهد تا در معرض دید مخاطبان قرار بگیرند. دیجیتال مارکتینگ در شیراز

انتخاب انلاین برای خرید در دیجیتال مارکتینگ در شیراز

به این موضوع فکر کنید که معمولاً برای گرفتن اطلاعات مورد نظرتان چقدر به گوگل و دیگر موتورهای جستجو رجوع می کنید؟ مشتریان شما نیز در این زمینه یعنی هنگامی که به دنبال محصول یا خدماتی هستند که می تواند بزرگترین مشکلات آنها را حل کند، با شما فرقی ندارند. در واقع با توجه به گزارشات ، ۹۳ درصد از تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شود. مشتریان حتی قبل از این که بدانند به چه محصول یا خدماتی نیاز دارند، آنها برای گرفتن جواب سوالاتشان به موتورهای جستجو می روند و در مورد چالش هایشان مطالعه می کنند.

طبق تحقیقات انجام شده اخیراً مشخص شد که بیش از ۵۹ درصد مصرف کنندگان ترجیح می دهند قبل از این که در تماس با یک بیزینس قرار بگیرند، چند کانال متفاوت را بررسی کنند. این کانال ها شامل پروفایل های بیزینس ها در شبکه های اجتماعی، ایمیل ها و تبلیغات آنلاین هستند که همگی به صورت دیجیتالی می باشند.این موضوع یک موقعیت خوب برای بیزینس های کوچک ایجاد می کند تا بتوانند با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کرده و آموزش های لازم را در مراحل ابتدایی خرید به آن ها بدهند. دیجیتال مارکتینگ در شیراز

معایب دیجیتال مارکتینگ در شیراز

مشکلات مربوط به اینترنت که خود باعث کند شدن کارهای فضای مجازی میگردد بنابراین عده ایی را از ورود به این فضا و کار با آن میترساند.

عدم آشنایی بسیاری از مردم نسبت به کار با اینترنت و کامپیوتر. وابسطه بودن دیجیتال مارکتینگ به اینترنت و نرم افزار و سخت افزار به این افراد کمتر اجازه ورود با خیال راحت را میدهد.

نگرانی و استرس افراد به دلیل آنکه کالا و خدمات ملموس نیستند و نمیتوانند آن ها را از نزدیک نظاره گر باشند.

ترس از خراب بودن و آسیب دیدن محصولات به هنگام تحویل

عدم اطمینان افراد برای پرداخت های آنلاین

من آماده ام دیجیتال مارکتینگ را امتحان کنم چکار کنم ؟!

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید